Visita Artur Mas a Girbau S.A.
El president Mas subratlla que les empreses industrials, familiars, innovadores i obertes a l'exterior representen la millor part de l'economia catalana

El president visitant l'empresa Girbau

El cap de l’Executiu ha presidit a Vic la cloenda de la trobada internacional que organitza el Grup Girbau

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha destacat, aquest matí, a Vic la importància de les empreses industrials, familiars, innovadores, lligades amb la Universitat i obertes a tot tipus de mercats i ha assenyalat que “representen la millor part de la nostra estructura econòmica com a país”.5

Durant la seva estada a Girbau Group, el cap de l’Executiu l’ha posada com a exemple d’aquelles “empreses que en aquests temps complicats estan invertint, innovant i exportant”, i ha afirmat que “aquest tipus d’empreses són el nostre principal futur”.

El president ha assegurat davant els assistents a la l’Internacional Workshop Event 2012, que procedeixen de més de 29 països europeus i de la riba de la Mediterrània i Sudàfrica, que “és important recordar que hi ha moltes empreses al país que se n’estan sortint bé i que a més a més cada vegada tenen una presència internacional més sòlida i més exitosa”.

El cap de l’Executiu ha aprofitat aquesta acte per fer una visita a les instal·lacions de l’empresa acompanyat dels directius, encapçalats pel president del consell d’administració, Pere Girbau; de l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, i del delegat de la Generalitat a la Catalunya Central, Jordi Moltó. Així, el president ha pogut conèixer la nova línia de producció d’assecadores industrials Ecodryer ED, que ha començat a funcionar aquesta setmana.

Girbau Group ha organitzat aquesta trobada internacional del 24 al 26 de gener, durant la qual els assistents han pogut visitar els tres centres de producció que l’empresa té a Vic, així com el nou Activity Showroom i participar als tallers sobre producte i gestió de projectes de bugaderia.

Aquesta empresa familiar, que va començar el 1960 amb la fabricació de rentadores industrials, es dedica a la fabricació i venda de maquinària per a bugaderies de roba i acabats tèxtils. Girbau Group compta amb quatre centres de producció propis, disposa de filials a Alemanya, Argentina, Austràlia, Brasil, Cuba, Emirats Àrabs Units, Estats Units, França, Índia, Itàlia, Regne Unit, República Dominicana i Xina, i disposa d’una xarxa de distribuïdors i servei tècnic a més de 80 països d’arreu del món.

Entrada sense títol

7 de febr. 2012, 4:33 publicada per GIRBAU Secció Sindical Federació Indústria CCOO Catalunya

Entrada sense títol

7 de febr. 2012, 4:32 publicada per GIRBAU Secció Sindical Federació Indústria CCOO Catalunya